Кои са приоритетните и кои второстепенните метрики за оптимизация
Как да приоритизираш задачите си, свързани с оптимизация на кампании
Как ясно и отчетливо да проследяваш промените по кампаниите
Ясно и лесно разделение стъпка по стъпка за това:
Какво оптимизираме на ниво кампания
Какво оптимизираме и за какво да бъдем внимателни на ниво рекламна група (ad set)
Какво оптимизираме на ниво реклама (ad)
И също така в чек листа ще откриеш
Насоки и предложения за добри практики
Сравнения на резултати за различни времеви периоди
И детайли, които много специалисти в сферата пропускат
Включени материали
Чек лист в xlsx (Excel) формат
Чек лист в pdf формат
Изисквания
Препоръчваме да качите xlsx в Google Sheet, за да можете да правите динамични промени по него.
Аудитория
Чек листът е подходящ за специалисти в начално или средно ниво на познания, които искат да овладеят изкуството на оптимизацията и да подобрят резултатите си в Meta кампаниите